God morgon

Blir man glad eller glad när man kommer upp och hittar en kommentar här på bloggen från Fanny och Nypons matte. Enligt läges rapporten gick det ju riktigt bra i går kväll. Så härligt!! Duktiga Nypon ❤!!! Nu hoppas jag natten varit ok också. 
Själv har jag sovit så där. Men det kvittar. 
När jag kom upp var det väldigt konstigt och tomt nu utan någon endaste liten valp i huset. Tur man har 5 stora FOA busar kvar. Dom väntar nu på att frukost buffén ska öppna😊! 

Nu ska dom två stora barnen upp och göra sig klara för att åka till skolan, dom går på jul lov nu på fredag. Skönt!! 
Har fått två fina kort på Oliver som en mamma på hockeyn tagit. 


Fina duktiga Oliver ❤
Hon hade även fångat lilla Effi på bild

Söta snuttan❤

Ja i dag bär det av till Väla och kanske in om Ikea för att köpa ljus, det går ju åt i detta hus. 
Hoppas vi blir färdiga med klapparna i dag, så slipper man tänka på det något mer. 
Ska bli mysigt att spendera några timmar med bara Lars då det ju är ganska sällsynt . 

Ska även köpa pepparkaks deg tänkte jag, Effi längtar så efter att baka . Det värsta är att hon tror vi ska höra det på golvet.... Både bra och dåligt att ha tittat på Pippi film.... 

Nähä nu så tackar jag för mig för just nu. Till sist en hälsning till min vän Gerd , du vet att du ringer om du undrar något vad som helst när som helst!!!! Tänker på er!!!!

Kram så länge❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0