Kväll

Nu håller vi kväll. En kopp te och filten på benen + Harriet❤som ligger tätt tätt. 

Sov till halv ett i dag sen bar det av till stan med mamma. Köpte lite vinter utrustning till Effi, hon blev så glad och längtar så efter snö. 

Jag hittade en klänning , har visat den här på bloggen innan. Den va fin även på riktigt. Blev en svart kofta , ett linne och lite trosor och en ny jacka. Känner mig så klart riktigt nöjd och glad. 
När jag kom hem från stan städade jag hos valparna gjorde middag mm. Sen har jag färgat håret och precis borstat klart Hildur. Hon hade någon liten fnurra men inte nu mer. 
I morgon blir det till att trimma packa köra och handla och lite sådant. 
Ska bli så kul att åka i väg på fredag. Hoppas vädret inte blir för jäkligt bara... 

Nä nu ska jag titta på tv ett tag innan jag ska gå och lägga mig. Tror jag kommer sova gott i natt. 

Kram kram på er ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0