Lars diskar

Lars diskar efter en super go middag. Själv dricker jag kaffe och sitter i soffan. 

Sovit till halv ett i dag sen i väg till Apoteket . Efter det kom värdens bästa Gerd hit!! Kaffe och valp mys blev det!! 

Sen gick jag och vila igen. Fick nog en timmes sömn så det va ju ganska bra. Jobb i natt igen. 

I morgon em har jag tänkt åka till stan ev följer lilla mor med om hon är frisk och orkar . 
Ska köpa en klänning till helgen. 

På torsdag blir det trimning och packning. För på fredag bär det av till Stockholm . Kul kul kul. O h extra kul nu när Linnéa ska med!! 

Nä nu ska jag drick kaffe och mysa med Effi innan det ärvdas för bad av mig och natt för Effi, 
Kram på er❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0