Lille jul

Min i vanligt vis bästa dag i juletid. Tycker det är så mysigt denna dag då vi är bara vår familj . Vi gör vårt egna lilla julbord med det vi tycker mest om. 
Så i dag ska jag och handla, tar det nog här i Munka då det är lättare och lugnare. 
Lars ska göra en Janssons då det är en av dom grejer vi vill ha i dag. 
Tänkte även se om jag kan få dom där snälla barnen att ta en tur med dammsugaren på sina rum....
Det blir en lugnt och hemma pysslar dag och är man kaffe sugen är man varmt välkommen 😊
Just i detta nu är det bara jag uppe, vaknade 05.20 och gick upp . Har druckit en del kaffe redan och mer lär det bli. 
Sitter här i soffan med filten och Harriet på benen . Dom andra ligger så fint här i soffan och väntar nig på att få mat. 
Å det ska dom ju så klart få men jag tyckte det va lite väl tidigt. 

I går var vi ju på hockey , det va trevligt. Sverige vann så det va ju kul. När vi hämtade Effi hade hon bakat bullar. Duktiga hjärtat. 
Tig lite bilder hos mormor och morfar i går, tyvärr är dom inte rättvisa. 
Vilket härligt hem dom har, som tagit ur en tidning tycker jag. 







Nä nu ska jag fylla på kaffe koppen o sätta min telefon på laddning . 
Jag skriver ev mer senare i dag. Men så länge önskar jag en fin lille Jul afton❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0