Lucia

Så var det lucia , i går var vi och tittade på 5 orna och Oliver när dom gick lucia. Fint och mysigt fram till dom seglade i hop till höger och vänster... Stackars. Va nig 5 st som svimmade av. 

Nu i dag ska jag på möte på jobb, intressant. Får väll se om vi kan påverka schemat... Vi ska ju gå på ett nytt och det är helt galet. Ska göra vad jag kan för att få dom att förstå. 

I eftermiddag kommet Pucks nya matte och hämtar honom, blir tomt för oss och Nypon. Men Nypon åker på måndag så det ska nog gå bra. 

I kväll ska Lars och Oliver på hockey, dom ska åka redan halv fem. Så dom är inte hemma när Sara kommer för att hämta Puck. 
Jag är ledig i natt pg av mötet i dag men sen jobbar jag lördag o söndag natt. Men efter det är jag ledig till efter jul. 

Ha det så bra nu ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0