Måndag

Måndag förmiddag och kl är strax nio. Sov till typ tjugo i åtta. Lars gick upp tidigare då bilen skulle besiktigas , å nä den gick så klart inte igenom. Men det trodde vi ju inte hellre med våran tur...
Själv har jag fortsatt med tvätten . Bäddat och drucket kaffe. Hundarna har fått mat och varit ute en sväng, det är ingen höjdare med detta blöta. Nu ligger dom här i soffan och vilar sin 
förmiddags lur. 
I går kväll var vi ju ute och åt, gott och mysigt och där gick jag nog upp ett par kg till... Men strunt i det, snart den 1 januari och nya tag. 





När vi kom hem kom en kompis till Linnea, så dom for upp och sen såg vi inte dom mer. Hon har sovit över och dom sover så klart fortfarande. 
Oliver Lars och jag tittade på Hälsoresan . Sen blev det sängen och jag låg och läste en liten stund . 

I dag ska ju lilla Effi hem, vet inte riktigt när. Jag ska sova lite eftersom jag ska jobba i natt. Oliver har hockey träning i kväll. Ev skulle han va med en kompis i dag, inget bestämt ännu eftersom han också sover. 
Så just nu sitter Lars och jag här med fem sovande hundar och det ända ljud som hörs är tvättmaskinen. Skönt med lite tystnad och lugn och ro så här en fm. 

Ja ni det va väll vad jag kan komma på just nu. Vad har ni själva för planer så här en måndag ? 
Kram❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0