Måndag

Varit i väg och handlat en sväng. Var på Lek och Lär för att kolla efter en doktors väska. Hittade inte det jag sökte utan får kolla vidare i morgon. Köpte ett fint smyckeskrin som hon kan ha sina grejor i. Dom har mycket fint där. 
Sen va jag en tur på Blomsterlandet och sen på Willis och Maxi. Skönt när man kommer hem igen. I morgon blir det Väla... Fast bara Lars och jag, det blir nog mysigt. 
Jag har små grejat här hemma nu. Nu kom dom stora barnen hem från skolan och nu ska Lars kära Effi till Farmor och farfar. Hon ska ju sova där. 
Nu ska jag greja lite till sen lägga mig rak lång på soffan lite . Sen dax för middag då killarna ska på träning. 
Å sen kommer Nypons nya husse och matte. 

Ha det gott nu så länge. 


Kommentarer
Lilian Jonsson

Så fint Du gjort det utomhus. Här regnar allt väck och leran breder ut sig inomhus, Vid denna väderleken är det ju suveränt att ha ett hundhus, saknar det verkligen! Har ju två små snart 5 månaders kattungar också här inne så drevet det går med jämna mellanrum. Hoppas att Du får en bra vecka gör LILIAN

Svar: Tack så hjärtligt. Pysslar på så gott jag kan. Det är så roligt!!
Ja du vädret är inte så kul... Här städas det titt som tätt. Å alltid har jag lite dåligt samvete att någon vovve skulle behöva bada. Vi har ju hundhus men hundarna är inte där. Är bara vid speciella tillfälle då vi har gäster som inte uppskattar 5 vovvar, typ Effis kompis.
Förstår att du har full rulle med katterna och vovvarna.
Denna veckan är det julklapps inköp och julpyssel som står på schemat . Får ta vovvarna sen.
Önskar sig också en bra dag och tack för din kommentar. Det är så kul när någon skriver en rad❤
Susanna Rehn

2013-12-16 @ 14:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0