Natten

Vilken natt, inte sovit många minuter. Jäkla storm!!!!!!
Slumrade lite nu fram mot morgonen men då var det två små valpar som väckte mig 04.40 .... Så upp o ge dom mat och släppa ut dom stora vovvarna en sväng. 
Sitter nu med en kopp kaffe, tänt lite ljus då här är kallt. Lars får tända kakelugnen när han kommer upp. Han eldade i går kväll men fy det känns inte alls just nu. 
Jag känner mig en snula trött och arg på detta väder. 
Undras om vi kommer köra i dag, skulle inte tro det... Typiskt när man ser fram i mot något och Linnéa blivit fri från skolan mm. Får väll avvakta och prata med Ewa. Har vi tur lugnar det sig men det känns ju inte så nu. 
Sen hoppas jag att alla våra tak ligger på plats. Är ju stor risk att plåten blåser i väg i detta väder. 

Än så länge har vi ström i alla fall skönt det!! 
Å skönt att Effi kunnat sova trotts detta oväsen. 

Jag återkommer sen om läget , bu blir det mer kaffe o kl sex drar jag igång tv:n för att se nyheterna. 

Till sist vill jag säga att jag tänker så på mina kolleger på Trygghetsjouren !!!! Hoppas allt gått bra o att dom fått ok riktlinjer hur o var dom ska köra. 

Hej svek så länge❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0