Nu

Nu blir det några små rader. Kommit hem från jobb nu i kväll , jobbat 15.30-21.45. Innan dess var jag på sjukhuset för att hälsa på mamma. Tyvärr var hon i väg på en undersökning precis då. Hon hörs riktigt kass och nu i kväll provar dom ny medicin. Hoppas den hjälper och det vänder. Stackars lilla mamma❤

I fm har jag gosat med Effi så klart , saknat henne så❤
Sen fick jag ta tag i att damma mm. Va och handla och så vidare. 
Nu är jag ganska trött o hoppas kunna sova gott i natt. Vi va ju hemma 00.00 i går och jag kunde inte sova... 
I morgon ska jag ringa min vän Fannys matte tänkte jag sen är tanken att pussla med valparna och lite så. Å sen ska jag vila eftersom jag ska jobba på natten. 

Vi har haft trevligt i Stockholm men det är bra skönt att vara hemma. Känns bara som om jag inte hinner med allt jag vill. Men det löser sig nog. Har ständigt dåligt samvete både för barn och hundar. 
Nu jobbar jag mycket denna vecka sen är jag ledig länge så det är bra. Måste ju hinna med Julstädningen och julklappsinköpen... Ska nog inte baka något speciellt o inte blir det någon speciell julmat eftersom vi ändå inte firar här. Brukar aldrig komma morgon över julen ändå så jag tar det lugnt med pyntandet och pysslandet vet ju ingen bryr sug mer än jag.  Gran ska vi så klart ha för Effis skull. 

Nu i dag fick jag slänga några blommor då det liksom inte hade blivit riktigt skött när vi var i väg. Konstigt. Men det är klart just nu känns det som om det bara är hockeyn är viktig för någon... 

Nu ser jag fram i mot Linnéa och mina mysdagar när det är My Dog, blir en hotell natt och vi ska ha så mysigt!! Jag får ju göra allt själv nu när gubben tappat intresset. Men det hår ju det med. 

Just nu springer Puck och Nypon runt  här som små busar. Bra att rasta dom innan säng dax . 
Bus och sen mat så sover dom nog gott. 

Natti natti o ho kväll❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0