Ömma fötter

Väla Ikea mm = ömma fötter... Har upptäckt att jag måste köpa någon slags sula till mina skor, får så ont i fötterna. 
Men nog om det, Lars och jag har i lugn och ro strosat funderat och klutat och handlat lite julklappar. Vi åt lite lunch och hade det riktigt mysigt. Känns toppen att ha kommit så här pass, nu är det lite små fix kvar bara. Å en del fixar vi nog i morgon. Skönt att inte behöva jaga den 23: e....
Själv kunde jag inte låta bli att köpa en svart kjol, kanske använder den på My Dog vi får väll se. 

Nu sittet jag här i soffan med härlig huvudvärk , får nog ge mig och gå och ta en tablett för att bli av med den. 

Lars nattar Effi nu och dom stora barnen slappar här hos mig. Kö nio går dom och lägger sig och då åker julklappspappret  fram och här ska pysslas och slås in. 

Har även hunnit med att prata med Gerd, det gick bra med Nypon. Gissa om man blir glad😊. Men jag tänkte inget annat om henne hellre. Vi har ju lagt grunden här ;) ! 
Ser fram i mit nya små rapporter då och då. 
Effi kom ju hem från farmor och upptäckte att Nypon inte var här, hon tog det med ro då jag sa att vi snart snart ska hälsa på henne. Det tyckte hon va toppen och pratade på om fika hos Gerd och Fanny... Nja nu sa jag ju inte fika utan hälsa på men jag tror Effi förknippar Gerd med fika 😊. 

Nu ser jag nästan fram i mot i morgon då ska vi köpa och ta in gran. Tror en liten dam kommer tycka det är super toppen. 
Sen ska jag göra några ärenden och göra eller köpa pepparkaks deg, har fått för mig att det är krångligt att göra. Får väll kolla ett recept och ta ett beslut. 
Alla barnen ser fram i mot att vaka pepparkakor . Vi får väll göra något mer julgodis också . 
Nä ni nu har jag nog inte mer att skriva om just nu, men önskar en bra kväll och skickar en släng puss till Nypon 😘❤


Kommentarer
F o N matte

Skönt att höra att Effie inte bröt ihop totalt. Klart
det blir fika, vad annars. Det har gått bra idag ock-
så, hon sov mycket i em. så jag blev nästan lite oro-
lig men nu för en stund sedan var det full fart igen
och nu tror jag att hon somnat o de´ska jag också
försöka göra. Ny rapport i morgon.
kram

Svar: Skönt o roligt att höra att det är bra. Hoppas ni fått sova gott i natt.
Det är som jag sa hon sover hårt och länge men sen är det full fart.
Kram kram
Susanna Rehn

2013-12-17 @ 23:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0