Tomt

Nu är här tomt på valpar, trotts det bara har varit två så känns det i hela huset. 
8 veckor har gått fasligt fort och smidigt. 
Tack och lov vet jag att både Puck och Nypon får set bäst. 
Är så lycklig att det blev så här. Kommer få träffa dom båda ganska ofta och Nypon ännu lite oftare 😊! 
Nu önskar jag Gerd och Alf all lycka till och glädje med sin nya lilla tjej. Det kommer bli så bra och hon får en stora syster som är 13 år. Kan ju inte bli bättre. 
Nu ser jag fram i mot i morgon att få rapport om hur kvällen och natten varit. 

Jag är en liten smula orolig hur Effi tar det i morgon när hon kommer hem... Men hon får ju också träffa henne snart. 

Harriet och dom andra har kollat runt lite som om dom undrar var lilla syster är. Men nu ligger dom lugna här i soffan. 

Nu ska jag kolla tv och dricka en kopp te. Nu kom Lars och oliver hem från träningen . Strax lägg dax för dom men Linnéa måste först skölja av hårfärgen som vi tig i hytter när Gerd och Alf kört. 

Nu avslutar jag med ett stort lycka till och kram till Nypon. Kolla in denna härliga bild❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Nm

Lägesrapport: Allt över förväntan. Nypon sovit i mitt
knä när vi tittade på Morden i Sandhamn. Tur för den
var ganska läskig. Ätit hela portionen mat snabbt o
i morgon ska jag öka lite på mängden. Varit ute i trädgården o busat runt o kissat. Verkar inte sär-
skilt orolig för det nya o nu sover hon bredvid min
säng. Hörs i morgon.

Svar: Å vad härligt att höra!! Vi hoppas det fortsätter så här!!!!! Duktiga söta fina Nypon ❤! Hoppas du sluppit vara uppe för mycket i natt. Kram på er❤
Susanna Rehn

2013-12-16 @ 23:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0