Trött

Nu är jag trött, varit uppe o i gång sen sex. Sitter nu o varvar ner i soffan. Har ju jobbat i kväll. Det va en lugn kväll får man säga tror vara vi var på tre larm. 
I natt sover både Oliver o Linnéa borta så det är tomt . 
Ska snart krypa till sängs men först lite mer mys med Hildur o Harriet. Dom ligger nämligen båda här i soffan. 
I dag fick jag städat o tvättat lite innan jag va på kompis fika . Vi hade det mysigt o det är alltid kul att träffas. 

Pratade lite med Gerd innan o det va kul. Lilla Nypon heter nu mer Alice ( eller hur stavas det?) fint namn på fin tjej. 

Nä nu säger jag tack o god natt o hoppas er dag o kväll varit bra. Skriver säkert en sväng när vi kommer hem från HBG i morgon . Hoppas nu veterinärerna är nöjda med vad dom ser!!
Ska snabbt in om Väla där Lars skulle fråga något om Olivers nya telefon. 

Natti natti❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0