24/7

God morgon!
Nu har vovvarna fått mat och varit ute. Själv sitter jag här med kaffet och tänkte skriva några rader.
Måste ju berätta att jag sov gott i natt, behövligt och underbart!!!! Sov ända till nu 07.20 Gott!!!!
 
Här är det just nu klarblå himmel och soligt. Hoppas det håller i sig hela dagen!!
 
Nu på förmiddagen ska jag pyssla lite , kolla över trimningen på vovvarna tror jag. Sen kl 11 kommer en Dea och Albin valp hit för att bli tillsnyggad lite. Spännande att se henne!!
 
Om sen vädret är bra tänkte Linnea och jag åka till stranden en sväng. Vi var i väg en runda i går, det va riktigt mysigt. En aning för blåsigt men annars kul och skönt. Kände att jag kunde slappna av. Vi hade roligt Linnea och jag , hon har humor den tjejen när hon vill. Vi skrattade gott åt både det ena och andra.
 
 
I går förmiddag när Linnea vaknat (hon sov till 11 när jag väckte henne...hon va trött efter tjejkvällen) frågade jag om hon ville en sväng till stan och det ville hon. Så vi begav oss , vi gick och strosa och hade så mysigt. Jag investerade i ett par lika dana byxor som jag köpte i lördags. Dom va rosa nu blev det bege / bruna. Jag gillade dom jätte mycket och då är det ju lika bra att ha två ;) Sen köpte jag ett rosa linne som va lite lager på lager, ja svårt att förklara men det va fint.
 
 
I går kväll efter stranden dammsugade jag , plockade lite och så. Sen blev det ett bad. Efter det åt vi rester. Det va gott i går ock också. Vi tittade på två filmer och gick och la oss vi halv tolv tiden. Å som sagt sov gott. Linnea hjärtat sover fortfarande. Om ni undrar om lilla Effi så stannade hon hos Mormor och Morfar, hon har det super toppen där.
Linnea och jag har riktigt go egen tid kan man säga!! Å det ska vi ha ända tills i morgon. Då ska vi hämta hem lill snuttan :)
 
Självklart saknar vi grabbarna , men därför gäller det att hålla sig sysselsatt. Pratar så klart med Lars varje dag , dom har det toppen bra och Lars tycker nog det är riktig semester kan jag tro.
 
 
Ja ni det var nog vad jag hade att erbjuda. Får väll resa mig och gå och tömma diskmaskinen och lite sådant nu.
Önskar er en fin dag! 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Så mysigt ni har det! Härligt att ni får tid tillsammans :-)
Fina byxor och linne....får man fråga var du köpt linnet?
Ha en mysig dag!
Kram

2013-07-24 @ 09:23:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0