Allsång...

Är sjukt trött på allsång på tv, men vad fasen ska man se eller göra? Nä det får nog bli det ändå... Jag har nog drabbats Depp. Tycker inte det är roligt alls. Undra om det har med förväntningar och sociala medier att jöra? Sommar =sol glädje vänner grill bad familj mys skratt resor utflykter mm mm. Så ser inte min verklighet ut i alla fall. Funderar på att aldrig mer ta semester , bättre att ta någon helg då och då när man inte har förväntningar och förhoppningar. Får fundera på det!! Vet inte om det beror på att Lars inte har semester och allt är vardag och som vanligt. Både Linnéa och Oliver är borta i kväll och i natt och nu har Effi gått och lagt sig så det är helt dött. Om ca två timmar blir det sängen så man inte dör i morgon när Effi ropat mamma mamma opp opp.... Nä mysiga sena sommarkvällar lyser med sin frånvaro. I morgon får jag besök på fm vilket ska bli kul och trevligt. På kvällen ska vi fira min pappa som fyller år. Sen händer det inget dörren lördag kväll då vi ska till Hembyggdsparken och äta och se Jill! Kul att komma ut på något... Sen på söndag morgon åker ju Lars och Oliver till Jönköping , en hel vecka.... Fy fan rent ut sagt. När dom sen kommer hem är det min sista semester vecka och då jobbar Lars igen. På lördagen den 27 ska Linnéa och jag på utställning i Bjuv. Det är en sak jag ser fram i mot, jag älskar att vara i väg. Även om jag inte har några förhoppningar resultatmässigt. Men det är ju bra träning för mig och Hildur i alla fall. Å dom sagt goda vänner finns ju på platta så det blir ju kul. Nä nu ska jag inte tråka ut er med mina tråkiga tankar. Nu blir det en kopp kaffe och lite titt på allsången tror jag.... Inte för jag jublar precis.... Hoppas ni som läser mår bättre och trivs med er tillvaro! Tack o h hej från mig!!



Kommentarer
Anki Holmgren

Håller helt med dig. Det är allsång hit och allsång dit. Jag blir såå himla trött på allt skit på tv,
Ha det så himla bra nu.

Svar: Kram
Susanna Rehn

2013-07-16 @ 20:51:18
Karin Norrby

Så känner jag också till och från!
Så jag blir galen nästan. Hoppas det blir trevligt på lördag iaf!
Kram

Svar: Tack! Kram
Susanna Rehn

2013-07-16 @ 22:47:36
limpan

Hello min tårtsmula vet inte om det är någon tröst, men det är inte roligare här.
Men håll ut det kommer bätre tider, vi får hitta på något kul med våra nära vänner snart.
Kram!

Svar: Kram
Susanna Rehn

2013-07-16 @ 23:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0