Fredag

Fredag vilket betyder att det närmar sig söndag å killarna åker....jobbigt att ha det framför sig.... Försöker vara glad för andras skull men det är svårt. Vill ju inget hellre än att ha att göra. Ni tror väll inte jag är klok men det är jag nog inte hellre. Nä fy fan för denna sommaren!!!!!
Detta förbaskade skit vädret gör ju ingen glad.... Blåser och blåser. Men det verkar som det ska vända i morgon, får väll hoppas.
I dag drar Effi i precis allt, här ser ut som fasen.... Just nu bryr jag mig inte . Blir bara ledsen när jag inte kan ha ordning i en ända hörna. Men vist hon måste ju göra något o h här händer det ju inget så då får man ju dra och stöka i allt.
Snart kommer en kompis till Oliver. Kul för honom i alla fall.
Linnea är kvar hos M o M och i dag har hon tagit bussen till Båstad, kul för henne.

Ha så bra nu! Hej svejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0