Lördag

Vaknade tidigare än jag behövde i dag. Hade satt kl på tjugo i sex men vaknade halv fem. Kände att det bara va att gå upp. Så nu har vovvarna fått mat och varit ute.
Kaffet är i koppen och jag tänkte passa på att skriva en rad här på bloggen.
 
I förrgår när Linnea och jag hämtat Effi hos mormor körde vi och hälsade på Helle och Erik en sväng. Eftersom Helle skulle i väg blev det inte så länge. När vi kom hem fick vi veta att Linda va själv hemma då Magnus åkt med Farmor och Farfar till Jönköping för att överaska Oliver och Lars på hockeyn. Kul att dom gjorde det!!
 
Men eftersom Linda då va hemma åkte vi och hälsa på henne och Tjabo . När vi kom dit blev det goe fika, gott och mysigt. Sen körde vi och kollade en kläd affär och till Tant Grön. Det va kul att träffas och vi tackar!
I dag fyller föresten Tjabo 16 år, stort Grattis och vi önskar honom en fin födelsedag <3
 
På torsdags kvällen när en trött Effi somnat åt Linnea och jag räkor och såg film, gott och mysigt.
 
I går va det ju fredag, förmiddagen städade vi och badade hundar. Effi hjälpte mig på sitt lilla vis ;) hon har koll på hundbad nu och säger trimma trimma, ha ha.
 
Vid ett körde vi Effi till Mormor och Morfar. Sen fortsatte förberedelserna , kolla över trimningen mm. Vi va och handla lite, badade och sen blev det Pizza.... och film mys på kvällen. När vi sen gick och la oss kunde vi inte sova... varmt fullt med knott.... men till slut så. 
 
Så i dag bär det ju av till Bjuv, ska bli trevligt. Alltid kul att träffa vännerna!!
 
I dag kommer äntligen Lars och Oliver hem, ljuvligt!! Hade hela tiden fått för mig det var i morgon dom kom hem men icke I DAG!!! Så skönt!!!! Ska bli kul att höra om allt. Oliver lär nog vara trött ett par dagar sen.... vilken tuff med kul och bra vecka dom haft!!
 
Nähä nu ska jag ta ett bad, vår dusch slang har pajat och vattnet far och flyger runt överallt om man använder den. Så det får bli i badet. Ska väcka Linnea också men inte förrän kvart i sju har hon beställt väckning.
 
Önskar er en bra dag och jag önskar att vi slipper regnet i dag!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Anna

Ha en riktigt bra dag ni också :) Lycka till med utställningen :) Kram

2013-07-27 @ 09:06:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0