Nu ska vi se

Ja nu ska vi se hur länge jag står ut att skriva på datorn....
 
Vaknade i morse när Lars gick upp. Lika bra att gå upp, kl va då fem. Härligt...tja har ju fått gjort en hel del redan.
I går hjälpte Lars mig att mäta och klippa tyg till ett till burtäcke. Så i morse var det bara till att börja sy.  Detta blev faktiskt riktigt bra om man får skryta. Å det får man väll?
 
 
Det jag gjorde i går ser ut så här.
 
 
Om ni undrar vad det är för tyg så är det ett gammalt hammock överdrag, lite klurigt men tror det tyget kan vara bra. Ni vet man tager vad man haver ;) .
 
När det var färdigsytt i dag , bäddade jag , hängde tvätt. Körde och köpte frallor till barnen. Så hoppas jag dom blir glada när dom vaknar.
 
 
 
Har nu varit ute i trimmet en sväng , trimmat lite och städat upp. Skönt att få gjort det. Ibland är man ju bara så effektiv att man själv häpnar ;) .
 
Nu ska jag ta och ringa min mamma och höra hur Effi har det och när hon ska hem. Tog en go bild på henne i helgen. Hon ligger på skohyllan i hallen och blåser såpbubblor.
 
 
Nähä nu ska jag avsluta med en bild på lilla Hildur , nybadad men otrimmad. Får bli nästa vecka! Hoppas nu att ni alla får en riktigt bra dag. Själv hoppas jag solen stannar hela dagen !!!
 
 
:) :) :) :)
 
 
 


Kommentarer
Stavlisa

Wao, vilken designer du e´, men skräddaren som jobbar hos dej va e´de´för en filur,
dom jag sett sitter med båda fötterna på bordet. Men, men de´blev ju väldigt bra ändå
Kram

2013-07-03 @ 18:35:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0