Så skönt

Å vad det är skönt när familjen är samlad igen!! Somnade gott i går när jag visste att Lars var hemma och jag inte behövde passa huset från bovar och banditer hela natten!
Oliver och Lars kom hem i går eftermiddag och det va en trött men jätte nöjd Oliver. Han somnade som en stock vid åtta på soffan. Och sover ännu, kl är nu strax efter nio.
I går var ju Linnéa och jag på utställning i Bjuv. En rolig dag trotts att vi va bra blöta när vi körde hem. Men med trevligt sällskap och goda vänner vid ringen går det bra ändå. Albin blev 3 a i ch klass och sen 3 e bästa hane! Hildur blev 1 a i juniorklass och sen 2 bästa tik. Hon blev även BIS junior!! Så jag är så klart jätte nöjd och glad. Är riktigt stolt över min lilla Hildur som fick en jätte fin kritik!!! Vi hade turen och fick stå i Karins tält, det är jag glad för. Skönt att slippa bära tält nu när min bästaste gubbe inte var med. Vilket va synd då jag inte visar Albin så bra...
När utställningen var slut blev vi bjudna på super go paj i fam Angsmos tält. Så mysigt och gott. Hon är en riktigt duktig tjej den där Sanne både på att baka och visa sin Edit!!
I går eftermiddag var det mycket att packa upp både från utställningen och hockey veckan. Lars tvättar så det står härliga till. Skönt när allt blir i ordning igen.
I går tändes grillen här på Tuttagården , så gott! Han är duktig mun man!! Sen blev det bara mys i soffan innan sängen. Vi va bra trötta alla.

Vid fem i dag ska vi och fira min mamma som fyller år, ska bli gott och trevligt. Grattis Värdens bästa Mamma och Mormor!!!

Nu ska jag se om jag kan smälla några hundra flugor, fy farao med sådana vi här. Man kan bli lärt galen.
Nu har jag en vecka kvar på semestern, tyvärr har inte Lars det. Men jag hoppas det blir en ok vecka ändå och att vi kan få lite semester känsla ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0