Sängen

Ja nu är det strax dags gör sängen för min del. Haft en bra dag. Började med sovmorgon till halv nio, Effi är nämligen på semester hos mormor och morfar sen i söndags. Men i morgon får hon komma hem och gosa med mig igen . Har ju saknat henne men samtidigt fått gjort en hel del. Började redan i går när jag vaknade halv ett, gick upp och städade fixade med blommorna där ute . Sen va vi och handla. Efter det började jag sy, har sytt ett burtäcke . Inte så proffsigt men det fyller sin funktion. Har faktiskt börjat på ett till nu i kväll. I dag när jag kom upp gick jag ut och badade Hildur. Hon blev så fin så. Sen trimmade jag lite på Harriet, alla vovvarna är o behov av trimm och bad nu. Men jag får ta efterhand jag hinner och kan. Har tvättat o h pysslat runt lite här hemma i dag, sen tog jag en sväng till stan. Linnea och hennes kompis Moa var med. När vi kom hem fixade jag middag till familjen, omelett med sallad. Vid halv nio i kväll körde Lars Oliver Hildur och jag till stan, där köpte vi glass och promenerade. Hildur tyckte det va spännande. Nu har vi klippt tyg och nålat det. Men jag får sy det i morgon då kl nu är över elva och jag ska gå och lägga mig . Ska först gå och säga god natt till barnen. Dom är nog uppe ett tag till kan jag tro.... Nähä nu säger jag god natt och hoppas hinna blogga en sväng i morgon fm igen, så titta in igen.



Kommentarer
Anette

Duktig du är på att fixa och dona.
Borde också sy burskydd....
Kram

Svar: Tack Kära! Ibland så smäller det till :) Kram på dig.
Susanna Rehn

2013-07-02 @ 23:14:11
URL: http://www.bluesweets.se
Märta

,Men du är ju stjärna på detta får nog lov att beställa 2 stycken av dej.

Svar: Ha ha nix pix ingen stjärna på det hellre. Men som sagt det fyller sin funktion. Tar INTE i mot beställningar på det men gärna på brudbuketter ;) Om ni ska gifta om er, fniss. Kram
Susanna Rehn

2013-07-02 @ 23:21:56
Anki o Wilma

Det blev ju jätte snyggt. Min matte är jätte tråkig, hon använder ett lakan över min bur. :'(

Svar: Tack! Vi har också använt både lakan och filtar men nu va jag trött på det! Det va riktigt roligt att sy ska jag säga! Kram på er
Susanna Rehn

2013-07-03 @ 06:58:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0