Söndag

Så var det söndag kväll efter en trevlig helg. I fredags körde Harriet och jag till Tranås. Det blev en bra fredag eftermiddag och kväll. Sen va det dax att gå upp igen kl tre... Sen bar det i väg mot utställning i Rottneros . Blev en lång men bra dag. Harriet tyckte det va toppen att få vara med igen. Resultatet var inget att skryta om men strunt i det. I morse körde vi hemåt igen så kvart i tio va vi hemma på Tuttagården . Blev Effi mys och lite så innan jag gick och sov några timmar. Nu på eftermiddagen har vi roat oss och Effi i Hembyggdsparken , mysigt!! Nu nattar Lars en trött och nybadad snutta. När han kommer blir det grillning. Ska bli smarrigt. Linnea och Oliver är ju nu o väg i Bulgarien och jag saknar dom faktiskt redan men en vecka går ju fort. Nu önskar jag en ho söndagskväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0