Tvi

Nä vad fasen är detta för väder? Ska det bli ytterligare en kall blåsig och mörk dag? Jag står helt enkelt inte ut!!!! Hoppas verkligen dagen bara kan bli bättre och bättre, just nu känd det inte vidare lovande.... Snart rasslar det nog till i trappan och fyra killar kommer ner. Oliver har tre kompisar som har sovit över. Sen blir det nog full fart här. Fast det är ju roligt att se killarna har kul. Linnea har flytt hem till mormor och morfar , dom har besök där och det tycker Linnéa är toppen. Just nu håller Effi på att packa allt hon hittar i olika kassar.... Är så roligt att lägga allt på sin platta igen.... I dag har jag inte hellre några planer. Inte min grej att inte ha något på gång... Nä jag vill ha mycket att hitta på, träffa folk och fara omkring. Åtminstone vill jag ha SOL så vi kan va ute utan vinterkläder ... Nä fy Fabian måtte denna dagen som sagt bli bättre och bättre. Ni får ha det så bra där ute och hoppas ni har och får en härlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0