Att ändra sig

Innan längtade jag och såg fram i mot sommaren. Nu gör jag inte. Sommarlov är till för lyckliga och rika människor. När vädret är i mot en och barnen inte får tag på kompisar då är det faktiskt riktigt plågsamt. Både för barn och föräldrar. Att se sina barn inte ha något att göra och inte kunna göra något för eller med dom, det är hemskt!!! Barnen blir sura ledsna och uttråkade precis som deras mamma. Gode Gud låt i alla fall solen lysa på oss så vi kan vara ute. Att gå här hemma och trampa kan göra en helt under isen. Avundas dom som reser gör utflykter och andra roliga saker med sina familjer. Just i dag hatar jag sommaren och förväntningarna som alla har. Sommar är inte lika med lycka. Nä nu önskade jag mig en egen måne att åka till och där stannar jag till allting ordnat sig.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0