Bilder

Eftersom dator j....n är knepig och det är svårt att skriva på den får det nog bli mest bilder i dag.
Fredag i dag och det är lika med jobb jobb jobb men på måndag då börjar min fri vecka!!
 
Måste berätta att Linnea hade "fixat" middagen i går, räkor mm. Hon är en riktig goding. Tack Kära Linnea för det! Smakade namnam !!
 
Som sagt här kommer det bilder....
 
 
Så ja, som ni ser vilas det i tvätthögen...rastas hundar med simglasögon. Innhandlats regnkläder så vi är beredda på regniga dagar. Köpt  nya "snabba" skor. Förberett med nya kaffekoppar och skålar med prickar på så klart ;) .
Bilden på Slanka har jag med för att påminna mig själv att skärp dig för jävlen...rent ut sagt.
Bilderna på Oliver och Effi i morse innan vi skulle i väg till tandläkaren, blev ett bra besök och en mysig fm.
 
Nä nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt och sen får vi se. Köpte färg till håret i dag , vore mycket bra om den kom i i dag!! Puuuu var kommer alla dessa gråa strån i från??? Vad tror ni? Har ni några?
 
Trevlig helg på er <3
 
 


Kommentarer
Anette

Åh alltid så härliga bilder på din blogg <3
Hoppas vi ses i augusti.
Kram

2013-06-29 @ 11:02:53
URL: http://www.bluesweets.se
Linda

Helt underbara bilder på Oliver & Effi tillsammans! Kram

2013-07-02 @ 22:36:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0