Den blomster tid nu...

... Kommer lalalalalala.... Den hoppas jag få höra i morgon!! Linnea och Oliver har skolavslutning och än så länge är det i kyrkan vilket gillas. Super mysigt och stämningsfullt! Själv brukar jag sitta med en stor klump i halsen och försöka dölja den lilla tåren i ögat. Blödiga jag men det känner ni nog till.... Ska bli mysigt med barnen hemma, tror jag ;) hoppas på lite bråk och mycket sol bad och roligheter !!!!! Så i morgon bitti är det sista gången på länge Effi vinkar på bussen när dom stora åker till skolan. Redan kl nio ska Effi och jag vara i kyrkan, mormor kommer också dit. Precis som alla år!! Tack och lov löste sig den stora klädfrågan i dag.... Annars hade vi haft katastrof här i kväll... Men nu är det under kontroll och båda barnen kommer vara så fina så, för sådant är ju mycket viktigare än man kan tro. I dag har jag sovit ganska bra, va riktigt trött i morse när jag la mig. När jag sen vaknade blev det några telefonsamtal med goa vänner. Sen har det tvättats plockats vattnats mm mm!!! Lars och Oliver har varit på träning, på väg hem hämtade dom hem lilla Effi som varit hos Mormor och Morfar i dag. När dom kom hem va maten klar, grillad kyckling , grönsaker, sparris mm. Gott och ganska nyttigt vill jag tro. Nu är barnen badade och duschade och Effi nattas av Lars. Då passar jag på att skriva lite och ta en kopp kaffe. När jag är klar ska jag kolla lite på fb, kan där stå något roligt mon tro... Är så häftigt att se vilka som kommenterar vad och vilket.... Själv blir jag alltid glad av en kommentar. Nähä nu får ni ha en bra tisdags kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0