En härlig stund

I dag har vi haft besök, kl 11 kom min kära kollega Cecilia !! Vi har liksom lite samma knepiga humor och gott om fantasi!
Jätte kul med ett glatt besök så här på en annars ganska vanlig och tråkig tisdag! Vi satt ute och drack kaffe och åt Ananas paj! Fick en så himla fin krydda med en så söt typ kryddsax. Tack snälla du för att du förgyllde min dag!
Just nu är Lars, Effi och Oliver i väg på hockey träning. Själv passade jag på att bada. Ska nu förbereda middagen, blir kassler kokt potatis och mimosa sås. Ska väll gå att äta hoppas jag. För övrigt händer inte mycket här. Oliver håller sig tack och lov sysselsatt så här på lovet, värre är det med Linnéa. Vet i katten vad jag ska hitta på med henne. I morgon har vi ingen bil så då blir det en lång hemma förmiddag utan några planer. Ser ju ut att bli sol i alla fall och då kan man ju i alla fall va ute och leka lite. Just nu är jag i en riktigt tråk period, vill ju så gärna att det ska hända saker... Men det är svårt med det. Nä nu får jag väll lyfta baken och gå och göra middag. Inte alls sugen faktiskt. Men dom är nog bra hungriga när dom kommer hem . Effi är nog super trött kan jag tro, vi hoppade över middagsvilan i dag. Undras om där är något bra på tv i kväll, förmodligen inte... Men det går fort och rätt som det är är kl tio och det är tid för sängen . Ja ni hör vilket liv man lever ;) . Jag måste va en av dom tråkigaste som finns. Nä som sagt middagen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0