En natt

Ja nu är det bara en natts jobb kvar denna vecka. Skönt faktiskt, är helt slut nu. I dag när jag vaknade blev det städning... Pu vad det kan förfalla i ett hem fort. Men nu är det dammat mm. Skönt. Bakade även en paj och nu i kväll har jag borstat Hildur. Får bli badet för henne i morgon då jag inte hinner nu. Nu får det bli soff häng till det är tid att köra till jobb. 10,25 timmar sen är det måndag morgon och jag är ledig till torsdag. Har inga stora planer nästa vecka men hoppas kunna träffa någon kul människa och kanske bjuda på en kopp kaffe i en solig trädgård. Vi får väll se om någon har tid och lust. Hoppas också Linnéa och Oliver har något kul att hitta på... Nä nu ska jag gå och sätta på lite kaffe tänkte jag . Men ni får ha en skön söndagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0