Förvånad

I går förvånade vår minsta solstråle oss igen...
Rätt som det var "ställde" hon Jopplin, ett fast tag i svansen(lite för kanske, fniss) och ett i huvudet. Precis som man gör, jag bara brast ut HERRE GUD EFFI ställer du hund, ja sa hon då.
Sen kan ni tro det blev stå träning... kameran åkte fram och några bilder fick vi. Efter en stund åkte en fäll fram för hon tyckte dom skulle stå på den och snälla som våra hundar är gjorde dom det... bara Harriet som tyckte det va säkrare att bara sitta.
 
När hon hämtade en av sin lilla stol och försökte få Tindra att hoppa upp där för att stå(skulle nog efterlikna trimmbordet) då bröt vi.
Tänk vad barn är fantastiska, dom har mer koll än man tror. Effi tyckte även vi skulle applådera när hon var klar, så hon blev säkert både BIR BIM och fick cert ;) Goa unge och goa hundar!!!
 
 
Nu ska jag strax köra till jobb, trevligt. Ha en go kväll


Kommentarer
Anette

Hon är helt underbar <3
Säg till när hon ska tävla i barn med hund så ska jag försöka ta mig dit <3 <3 <3
Kram

2013-06-03 @ 20:11:54
URL: http://www.bluesweets.se
Anna

Underbara pluttan <3 Alla får snart passa sig på tävlingarna, för snart kommer Effi. Så söt hon är <3

2013-06-03 @ 21:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0