Go midda!

I går blev det go middag , Lars var kocken så klart :)
 
Efter maten åkte lill pluttan i säng då det va tid. Jag passade på att noppa jordgubbar och lite annat. När sen Effi somnat tittade Linnea , Lars och jag på senaste Walander filmen och åt jordgubbar och glass. Gott!!
 
Oliver hade åkt i väg till en kompis och missade hela "kalaset" men jag är övertygad att han hade det trevligt. Får väll se när han kommer hem i dag....hade cykel och badkläder med sig så det blir kanske stranden och bad för grabbarna i dag.
 
Här skiner solen i dag och det ser ut att bli en ljuvlig dag vädermässigt! För övrigt får vi väll se...
Hundarna har det gott där ute , sol, skugga vatten och massor med bus och lek. Harriet och Jopplin turas om att busa med Hildur.
 
Nä nu ska jag sluta här men till sist några bilder till!
 
 
Jaha , vad ska ni göra i dag. Firar ni vår national dag eller precis som vi inte precis. Vet att dom har något "firande" i hembyggdsparken men jag vet i katten om det lockar. Skulle vara för att Effi kan gunga och kolla djuren.
Ha en go och fin dag nu!!


Kommentarer
gull-britt

Jätte fina bilder och goa barn, Effi brukar ställa ut Ezter ox. Synd om Lars att han ej mår bra,Det blir kanske så att vi får rå om barnen i helgen så du kan jobba i lugn o ro,Ha en bra kväll i det ljuvliga vädert.Kram

2013-06-06 @ 18:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0