Halva

Så nu har strax halva Juni gått... nästa vecka är det midsommar sen vänder det...
 
Nu är det lördag förmiddag och solen skiner faktiskt. Hoppas hoppas det kan förbli så här ett tag. Solen och ljuset hjälper till tycker jag. Man blir ju en liten smula gladare.
 
Nu har jag varit ute och badat Hildur. Nu sitter hon för att själv torka ett tag innan det är dags att föna. Lars har precis gett sig i väg på en cykel runda med några av vovvarna. Får passa på innan det blir för varmt(om nu solen tänkt stanna i dag) .
 
Nu i väntan på att kunna föna Hildur ska jag gå ut och plocka fula/vissna blommor. Regnet fördärvade en hel del här. Synd. Men vi hoppas det tar sig igen.
 
I går var tanken att alla tre barnen skulle sova hos M&M men när vi precis satt oss för att äta vår goa middag ringde det. Linnea ville hem, hon mådde dåligt. Inte kul och min glädje och matlust försvann i ett nafs.... det va den BF kvällen. I väg och hämta hem henne. Här hemma verkade hon må bra....
 
När kl va tio struntade jag i allt och gick och la mig. Hade blivit på ledsamt humör och trött så det va liksom lika bra. Sov sen till halv åtta i dag , sovmorgon. Skönt.
Sen som sagt for jag ut i trimmet för att bada vovve.
 
Måste sen vattna lite här inne tror jag , damma , bädda och dammsuga. Förmodligen köra igång någon tvätt också.
 
Vet inte riktigt när Oliver och Effi ska hem, får väll ringa och höra om en stund.
 
Kl fem i dag ska vi till Grevie , fira Lars mamma Ells som fyllde år i går.
 
Ja ni det va väll vad jag hade att säga i dag. Önskar er i alla fall en bra dag!


Kommentarer
Christina

Visst är det härligt med solen igen. Ha en skön dag! Själv ska jag söderöver o kolla på 5 veckors valpar.

Svar: Vad mysigt att titta på valpar , hoppas det blev trevligt! Kram <3
Susanna Rehn

2013-06-15 @ 09:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0