Inga planer

Söndag och inga planer...
 
Sitter här och tänker på våra vänner som är och ska något vi inte ska. Å så tråkigt , tänk om jag kunde sappa mig till Gränna!! Förbaskat också!! Men jag håller tummarna här hemifrån och hoppas dom Alla får en bra och lyckad dag.
 
Hur vår dag blir vet jag ju inte ännu. Kanske långtråkig eller kanske trevlig , vem vet. Fast jag anar...
 
Frågan är, ska man försöka städa grundligt lite här och där eller man ska hoppas solen kommer fram och man kan vara ute. Eller vad i all sin dag ska man göra?
 
Har egentligen ingen lust att städa, känns ibland så himla onödigt och bortkastat . Men samtidigt nödvändigt och helt gratis sysselsättning.
 
Undras vad barnen ska hitta på i dag? Hoppas dom får fatt i några kompisar att hänga med. Det viktigaste är ju faktiskt att dom har det bra och kul.
 
I morgon är det ju måndag , jobb för Lars på dagen och jobb för mig på natten. Två nätter nästa vecka + en kväll på söndagen. Så det är ju en helt ok vecka får man säga.
 
Ha en bra söndag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0