Söndag morgon!

I dag har jag haft sovmorgon till halv åtta, ljuvligt skönt!!!
Tyvärr lyser solen med sin frånvaro i dag men har vi tur tittar den fram lite senare. Så länge tittar jag på vår egen och minsta sol, Effi. Hon va lycklig i går kan ni tro. Hennes lilla pool från förra året åkte fram och hon fick bada och plaska. Det där med bikini va lite konstigt tyckte hon förs men vande sig, bada med kläder såg man att hon tänkte...
 
I dag ska Oliver hämtas kl nio hos en kompis han sovit hos sen på kalas/party... Själv ska jag nog borsta , bada och föna Hildur. Vi får väll se , ibland ändras ju ens planer och lusten.
 
För övrigt tror jag inte det är många planer här, mer än det vanliga. MÅSTE damma då vi har fönsterna fulla av lik, flug lik.... bläääää.
 
 
I går kväll Grillade Lars , super gott blev det. Det va bara Linnea , Lars och jag som åt för Effi hade ätit och va så trött att hon fick gå och lägga sig. Vi va lite busiga och åt framför tv:n.... Vi tittade på en film, Ego. Den va bra tyckte jag. Till efterätt blev det ananaspaj som jag slängt i hop. Mycket gott och väldigt lätt att göra!!
Det blev en riktigt mysig kväll.
 
Tyvärr hade jag lite svårt att somna då jag låg och fundera. Har svårt att förstå folk som inte är snälla mot varandra....jag tror ju ändå eller vill tro att man tjänar på det i längden. Å man måste väll ändå må bättre själv om man försöker vara snäll och behandla alla människor lika eller?
Nä nog om sådant!!
 
Ha en bra söndag alla glada!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0