Feber

I går kväll fick Effi feber och näsan började rinna. Så jag fick ringa till jobb och Vabba. Natten som gått har hon varit orolig och hostig. Fasen också, tycker gott hon kunde vara frisk längre.
Förra veckan fick vi i alla fall i hop en träff med Helle och Erik. Var ända sedan Jul vi träffades, då någon av oss alltid varit sjuk eller har någon jobbat.  Det var mysigt att träffas och Effi och Erik hade kul ihop.
 
 
När jag jobbade i torsdags blev jag  dålig på natten, flög på mig bara och jag kräktes....Fy fasen så obehagligt och inte alls kul att köra från jobb mitt i natten. Som tur var fick dom in ersättare för mig. Men jag lovar att det är inget man önskar.
Mådde bra igen dagen efter  bara öm i magen och trött.
 
I Lördags var vi i Malmö på utställning, Alla utom Effi snuttan. Är mysigt när Linnea och Oliver vill följa med tycker jag. Har tyvärr inga bilder då vi bara hade video kameran med oss. Linnea filmade oss så gott det gick. Bra att kunna titta på så man kan se vad för fel man gör.
Albin blev 3a i Ch klassen med CK sen oplacerad i Bh. Hildur vann junioklassen med Ck, vilket var med en jag kunde drömma om. Riktigt kul debut!! Hon blev sen oplacerad i Bästa tik. Hon fick en riktigt fin kritik och det kändes bra!
 
När vi kom hem från utställningen packade Lars och Oliver och blev sen hämtade av hockey kompisar. Dom åkte till GBG och sov på hotell där för att sen hela söndagen spela Cup.
Linnea och jag var själva hemma, vi hade jätte mysigt men när kl var tio va vi så trötta att vi fick gå och lägga oss....lite synd men skönt.
 
I söndags blev det bad av Harriet , renbäddning, städ , tvätt mm mm. Skönt att få gjort lite. Vi påsk pyntade lite lite också.
 
I dag blir det hemma mys med lill skrutten som ju inte är frisk. Ska börja med att läsa lite sen fixa diskmaskinen , slänga in lite tvätt och så(om det går...)
 
Linnea har sovit hos mormor  och morfar men Oliver är hemma. Får se hur länge han sover i dag. Effi tycker det är toppen när han är hemma och busar lite med henne.
 
Här kommer lite blandade bilder från senaste dagarna!
 
Så där ja, det va nog allt för nu. Nu står lill hönan här och drar i mig och jag måste sluta. Önskar er en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0