Glad Påsk

God morgon! Vill passa på att önska en Glad Påsk. Hoppas ni alla får en bra dag! Vi vet själva inte vad vi ska göra men vi får väll i alla fall köpa några ägg, eller tar vi och grillar i stället. Får väll fråga familjen vad dom är sugna på. Men just nu sover faktiskt alla.
Det va hundarna som väckte mig kvart i sex, bara att gå upp och släppa ut dom. Just nu äter dom sin frukost. Sen brukar dom somna här till höger och vänster igen.
 
I går kväll blev vi bjudna till goda vänner till oss, eftersom Effi var piggare och det va ok att vi kom trotts hon är förkyld åkte vi dit. Det ångrar vi inte, blev en trevlig kväll med massor med god påsk mat.
Vi var väll hemma vid kvart över tio, då somnade Effi gott efter att ha busat med sin kompis Erik. Hon har nu sovit gott hela natten och sover som sagt ännu. Skönt för henne. Hon har ju sovit oroligt nu när hon varit sjuk så att hon sov en hel natt kändes härligt!!
 
Jag tänkte jag skulle lägga mig och vila en stund sen igen, annars lär jag va skit trött i kväll. Å det är så tråkigt. Måste ju försöka hålla mig vaken till tio i alla fall ;) . Men när det bara är vi i familjen här hemma och inget bra på tv händer det att jag går och lägger mig tidigare.... jo jag vet att jag är tråkig. Har vi gäster eller är bortbjudna är det inga problem att vara vaken. Men det måste hända något kul liksom.
 
Önskade vi hade haft några trevliga planer för i kväll men men det får nog bli familjemys.
 
Just nu ser jag mycket fram i mot nästa helg, då åker Linnea , Oliver , Lars och jag till Scandic Hotell i Mölndal . Ska bli så mysigt. Sen ställer vi ut i Kungsbacka på lördagen och söndagen. Så det lär bli en riktigt mysig och kul helg!!!! Så då måste tre vovvar vara trimmade och fixade. Kanske skulle börja redan i dag....
Effi ska få vara hos mormor och morfar och busa. Det kommer hon tycka är toppen. Hon har liksom inte så mycket behållning av att följa med på utställning just nu. Men kanske i sommar om det är fint väder och inte så långt att köra.
 
Här är en bild på Albin från Malmö, det är Angelica som varit så snäll och tagit och skickat! Tack!
 
 
Å så en bild på Hildur! Jag har ju några vänner som läser bloggen och inte har FB , därför vill jag sätta in bilderna här också.
 
 
Nähä nu ska jag gå och fylla på kaffe koppen tänkte jag. Har inte mer att skriva just nu vad jag kan komma på. Men som sagt en GLAD PÅSK på er Alla <3
 


Kommentarer
Anonym

Glad Påsk! Eller vad d nu är...här blir d till att skotta snö :(
Tyvärr måste Tjabo vila och ta d lugnt men d är för tråkigt nu när d e påsk och man vill hitta på något! Blir så rastlös!
Hoppas ni får en bra påskafton!
Kramkram

2013-03-30 @ 08:46:50
Anna o Emil

GLAD PÅSK till er alla! Hoppas ni får en mysig helg och att hotellet blir bra nästa vecka :) Kramar från oss

2013-03-30 @ 10:07:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0