Måndag 4 Mars

Måndag igen , helgen gick fort vill jag lova!
När jag skrev här i fredags skrev jag ju om sol och vår. Efter ca en timme hade jag inga vårkännslor, det blåste och var mörkt och ruggigt ute. Kom till och med lite snö flingor. Så det varade inte så länge. Men just nu skiner solen. Har precis varit ute på promenad med Harriet, det var riktigt härligt. Hoppas det håller i sig hela dagen nu och gärna hela veckan!!
 
Lars och Effi har kört i väg till Maxi behövde kompletera lite till veckans middagar, denna veckan har vi Linas Matkasse. Det är så otroligt bra , gott och enkelt. Rekomenderar det starkt!!
 
I går var ju Lars och jag i Moheda på utställning, mysigt att vara i väg bara vi två. Åka bil och bara sitta tysta eller prata i lugn och ro utan stora öron eller någon som är missnöjd. Härligt!
 
Vi hade mycket trevligt runt ringen och jag är stolt och glad över min Hildur som i går gick i valpklass. Hon blev bara placerad fyra och detta för domaren inte tyckte hon var tillräckligt glad. Själv tyckte jag hon gjorde flott i från sig.
 
 
Albin som nu mer går i Champion klass blev 2a med ck och sen 2:a Bästa hane. Med en mycket fin kritik precis som Hildur fick... Vi är så klart jätte nöjda och glada över Albins placering. Helt ok att bli slagen av Finaste Morfar Toby ju!
 
I dag har vi bäddat , dammsugit , läst för Effi och busat. Varit på promenader osv. När Lars och Effi kommer hem ska vi vila middag. Jag ska jobba nu måndag och tisdag natt och det är skönt att få vilat lite på dagen.
 
Måste tippsa er om några ljus jag tycker mycket om, köpt dom på Blomsterlandet.
 
Måste visa några bilder på Effi och vovvarna med....
 
 
Jag vill tacka er som komenterat här på bloggen, så roligt att några av er tycker det är kul att jag försöker blogga lite igen. Tack tack snälla <3 !!
 
Nähä nu tackar jag nog för i dag och önskar er alla en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0