Blåååååser!

I dag blåser det vill jag lova. Fy vad tråkigt! Nä hit med sol och värme igen!!!
Jobbat i natt så i dag har jag sovit till halv ett, kände mig stressad då jag ska på möte på jobb kl tre.
Kan tänka att jag är trött sen.... bara humöret  inte dalar för mycket.
Ser fram i mot att få hem lilla Effi som varit hos M & M.
Vill just nu bara krama henne och gosa in näsan i hennes ljuvliga hår.
 
Har börjat läsa en bok, en riktigt spännande. Så nu längtar jag lite tills i kväll när jag hinner läsa lite mer.
 
För övrigt är läget lugnt här. I morgon är det jobb igen men då bara en kväll. Sen jobb fredag natt också. Så tiden den går fort.
 
Men i morgon fm hoppas jag solen skiner och Effi och jag kan leka i sandlådan och njuta av vår innergård, solen och blommorna.
 
I dag är det bara en vecka till skolavslutningen, tänk sen är det Sommarlov för Linnea och Oliver. Skönt. Tyvärr är det ett bra tag till jag har semester . Önskade jag hade haft tidig då jag gillar det bättre.
 
Nä nu ska jag ta ut vovvarna en sväng innan jag blir upphämtad av en go kollega som erbjudit mig skuts  till mötet, snällt då ju Lars har bilen och Oliver har en klipptid strax efter tre.
 
Önskar er alla en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0