Glass väder

I går eftermiddag var det värsta glass vädret. Mina töser fick så klart varsin glass. Mysigt! Titta själv!
 
I förmiddags var är också glass väder, jag satt på trappen och Effi busade. Solen värmde så hårt att koftan fick av och det va en otrolig skön känsla.
 
Effi och jag hade en helt ok förmiddag och när Lars kom hem gick jag för att vila. Jobb i natt ju.
 
Funderar över om jag har lust att köra en sväng sen och se om jag hittar lite födelsedagspresenter till Effi, hon fyller ju 2 år på söndag. Kanske jag väntar med att köra och njuter av fint väder i stället. Får väll se hur jag gör.
 
Lars , Oliver och Effi har kört och handa så här sitter jag i ett helt för tillfället tyst hus. Vovvarna är ute och busar och myser. Dom har det riktigt gott nu.
Snart dags att ta tag i pälsar, utställning den 18 maj. Kul kul!!!
 
Näha nu ska jag sluta här o ta koppen med och gå ut i solen!


Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Ja, visst är det underbaaart nu!! Då kanske vi ses i Hässleholm. Vi har rasspecial på lördagen.

2013-05-07 @ 19:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0