Hässleholm

Så har vi varit i Hässleholm, soligt och härligt med trevlig stämning runt ringen!!
Det va Linnea, Lars och jag som körde. Oliver sov hos kompis och Effi lämnade vi hos M&M i morse.
 
Vi hade turen att få campera med fam Angsmo, tack för det. Fint att glida in i uppsatt tält med trevligt sällskap!!
 
Albin blev i dag 2:a med CK i champion klassen sen 2:a Bästa hane!! Kul!!
Hildur blev 2:a i Juniorklassen med CK sen 3:e Bästa tik!! Roligt!!
 
Fina nyheter fick vi när vi var i väg. Albins syster Tuva vann i dag en stor öppenklass och blev 4:e Bästa tik! Grattis!
Harriet & Bobbys fina dotter Cleo blev i dag 2:a bästa tik med Cert, Hurra och Grattis Anna till det! Gissa om man blir glad och stolt!!!!! Hildur har en riktigt fin syrra!!!
 
I eftermiddag har jag försökt vila, blev lite för lite då jag vaknade av en mardröm.
Sen har vi eller Lars rättare sagt Grillat till oss. Gott och mysigt!! Skönt när fam är samlad igen.
 
Det har blivit en hel del sandlåde lek också. Effi tycker det är toppen!!!
 
Skulle försöka ta en stå bild på Hildur här hemma, gick inget vidare. Två bråkande stora barn och en Effi som inte riktigt ville som vi..... Men jag visar den ändå. Hon står inte hundra precis och pälsen är inte hundra men ändå. Visar även lite andra bilder från i dag.
 
 
I dag fyller vår lilla Tindra år, Grattis Tindraflindra!!!!
 
Nu bär det snart av till jobb...hoppas jag överlever.
Å inte träffar på några läskiga rånare i stan i natt.
 
Trevlig Pingst på er alla!


Kommentarer
Tant

Grattis Tindra på födelsedagen! Hoppas du blivit firad med något gott! Kramkram

2013-05-18 @ 20:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0