Linneas födelsedag

Här kommer bilder från Linneas kalas. Det blev lyckat på alla sätt och 13 åringen va nöjd och glad! Tack alla som var här!!
 
 
 
I går försökte jag små greja här hemma på fm, går si och så med en liten loppa som "hjälper" till. Men hon är härlig och jag försöker att tänka att jag hinner ändå. Kl ett kom min mamma och hämtade mig, Lars tog över här hemma då. Vi körde och köpte lite mer ute blommor mm. Så när vi kom hem blev det plantering i regn och rusk. Nu vill vi ha FINT VÄDER!!!!!!
Sen blev det middag bad och det vanliga kvälls fixet. Tyvärr va jag super trött och orkade bara  sitta i soffan sen. Borde ha trimmat lite.... ä det löser sig nog ändå hoppas jag....
 
I dag ska vi bädda och städa Gäststugan , handla , trimma och lite sådant. Full fart kan man säga. Å jag vet ju att på fm blir det inte mycket gjort. Då bäddar vi , tvättar , dammsuger och läser vi 100 böcker vilket är mysigt. Sen ritar vi ofta en stund, leker med annat och så tränar vi på pottan. Hon är duktig lilla Effi.
 
Till sist i dag blir det några bilder till!
Måste bara säga att i förrgår hade jag 100 besökare men ingen komentar....lite tråkigt men men...
 
 
 
Ha en bra dag alla glada!!


Kommentarer
Mia

Underbara bilder. Kul att se att kläderna passade.

2013-05-23 @ 06:25:14
Anette

Underbara bilder på födelsedagsbarnet <3
Å vilken hjälpreda du har med vattningen Susanna =)
Henne skulle man hyra och förgylla dagarna här hemma <3

2013-05-23 @ 06:51:08
URL: http://www.bluesweets.se
gullbritt

Tack för vi får vara med och fira alla era goa barn! Fantastiska bilder.Önskar er en riktigt trevlig helg med era vänner.Lycka till med vovarna!Kramar

2013-05-23 @ 10:30:24
Christina (Flijus kennel)

Vilken mysig fest ni ordnat!! Å så fin hon blev i sin Odd Molly kofta. Ha det bäst!

2013-05-23 @ 18:10:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0