Måndag

Ja ni det blev inget jobb för min del natten till i dag. Oliver var sjuk så jag blev hemma med honom. Han verkar må bättre nu så det är ju skönt.
När Lars kom hem från jobb i dag fick jag kasta mig till Väla, födelsedags present fix... När jag sen kom hem åkte Linnèa o jag till Maxi för att handla till kalaset i morgon. Linnea hjärtat fyller ju 13 år då. Tänk 13 år....
Det blir kalas här på kvällen, trevligt. Oroar mig mest hur allt ska bli klart i tid. ... Inte så lätt med en lite Effi som så hjärna hjälper till på sitt sätt. Hon är värdens godaste o spexigaste men vill man få något gjort blir man ofta besviken...
Nu är det kväll o vi ser på tv. Blir tidig säng i kväll igen då i morgon också blir en full rulle dag. Har tyvärr haft huvudvärk från o till nu sen i lördags. Hoppas det går över snart!!
Till sist blir det en bild på mitt finaste hjärta Harriet! Hon är otrimmad men lika fantastisk o speciell som vanligt!
Ha en go kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0