Många timmar

Himmel vad jag är trött... vi går upp alldeles för tidigt i detta hus...
I förmiddag ringde min lilla Mor och fråga om jag skulle med till ett ställe och köpa blommor, Klart jag skulle! Så kl elva kom mossan o hämtade Effi och mig. Hittade en hel del men känner att jag gärna vill dit igen. Så bu i kväll har vi planterat, blev bra tyckte jag.
När Lars kom hem från jobb blev det trimning av Albin och Hildur, det va mycket jobb men dom blev ganska fina tycker jag. I morgon ska dom badas och då får jag väll kolla över dom igen. Vi ska ju på utställning på Lördag. Ska bli trevligt, hoppas bara Effi och Linnea är pigga. Linnea varit hemma tre dagar nu och Effis näsa började i dag....
Just nu nattar Lars Effi, Oliver ser på hockey på tv. Det jäkla hockey ljudet håller på att driva mig till vansinne. Det ekar i skallen och jag önskade vi kunde se tv mer än på ett ställe i detta hus.... men kl nio är det mitt favorit tv program, Revenge. Så jag får väll se fram i mot det.
Nähä nu önskar jag er en fin kväll, här är det sol och varmt men halv storm tyvärr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0