På väg

Nu är Lars på väg att hämta hem barnen <3 ska bli mysigt att få hem dom nu. Vi har haft en bra helg med tillfälle att hämta kraft och energi och fått gjort en hel del.
 
När kl va tio i nio i morse hade Lars fått ut olivträden, citron trädet och grejat med lite annat där ute. Själv hade jag tvättat en maskin tvätt, städat ovanvåningen , dammat här nere, dammsugit , bäddat och städat badrummet.
Skönt när det är gjort!!
Sen åkte vi till Lars föräldrar i Grevie en sväng, tvättade bilen och var Boarp en sväng. På väg hem va vi in om Tant Grön.
 
Va ute och tog lite bilder precis, så ni ska få se att vår innergård börjar arta sig. Nu behövs det en hel del blommar att plantera, men det kommer va så säker!!!
 
 
Jag kan gissa att Effi kommer ta en nära titt på fågelbadet, vatten = KUL!!
 
Som jag skrev i går skulle vi ju till hamnkrogen och äta , det va vi. Det va mycket gott. Filé buffé !! Tyvärr var vi själva på stället o lite av charmen försvann men det va oj ändå.
Senare på kvällen blev det lite ost o kex så gissa om det blir Slanka i vecka.... men va fasen man måste ju få unna sig.
Nähä nu önskar jag en bra söndag
 


Kommentarer

Så trevligt och inbjudande det ser ut på er innergård. Ni är jätteduktiga båda två på att pyssla och få det fint. Vovven i det skuggiga hörnet ser ut att trivas i det trånga utrymmet.
Önskar en fortsatt fin vår!
Kram/Heléne

2013-05-06 @ 12:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0