Så ja

Då va man 25 ;) . Firat min dag genom att sova till kvart över tolv eftersom jag jobbat i natt. Efter det städade jag lite, fick fina goa Grattis telefonsamtal. Tack! Sen fick jag besök av Helle, Erik och Sussa. Fick en fin fin bok, en ljus lyckta och en blomma!! När sen Lars kom hem och vi va samlade familjen öppnade jag ett paket från Lars föräldrar, presentkort på Väla :) Tack snälla! Sen en present från mina föräldrar, en fin Odd Molly klänning, tack för den också!! Å till sist ett jätte stort paket från Lars barnen o vovvarna. Det va en burvagn som vi verkligen behövde , blev jätte glad. Tack alla mina hjärta för det!!! Effi tyckte den va riktigt bra ;) och ville åka runt runt.... Sen blev det middagsfix mm. Nu har vi ätit lite glass i stället för tårta. Nä nu blir det tv tittande. Tack o hej för i dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0