Sovmorgon!

Som ni säkert läst på FB har Lars och jag en barnfri helg här. Kiddsen är hos Mormor och Morfar och har det toppen!!
I går eftermiddag åkte vi in till stan för att köpa lite go ost, tror ni inte ostaffären stängde tidigare i går.....grrrrr. Typiskt.
Men vi åt en go middag på Torget i stället, så härligt. Solen som värmde nyllet och en talrik med spätta, potatis och remulad !!! Lars åt något kött som också såg gott ut. Vi njöt i fulla drag och kunde prata med varandra i lugn och ro, efterlängtat!!
 
I går kväll hyrde vi en film och tittade på, men när kl va tio va vi så trötta att det fick bli sängen. Så nu i dag när vi kunde haft lite sovmorgon vaknade vi redan vid sex.... så här sitter vi i ett tyst och lugnt hem. Lars läser tidningen och jag bloggar. Vovvarna ska strax få mat så blir dom också nöjda.
 
I dag blir det inte hellre riktigt som vi planerat, vi skulle ut och äta i kväll på hamnkrogen. Så jag kollade nu öppettiderna å inte FAN har dom öppet i kväll!!!! Nädå !! Å jag som läääääängtat så efter deras ljuvliga fisksoppa/gryta. Nu blev jag allt lite besviken.
Men vi ska väll luska ut något annat.
 
Nu funderar jag på om jag ska måla vår ytterdörr och lite sådant. Velar om det är lönt med utemöblerna. Får väll se.
 
Jag är övertygad om att vi kommer få en mysig dag vad vi än gör. Det ser ut att bli fint väder så det hoppas vi på.
 
Ha en go Lördag alla glada
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0