Spola

Å önskade jag kunde spola tillbaka tiden en vecka!! Det va en härlig fredag förra, huset fylldes på med folk och vi åt gott och hade trevligt ända från fredagskväll till söndag eftermiddag! Jag försöker tänka tillbaks och njuta av det ännu. Speciellt dom två ögonblicken då Albin blev BIM och när Hildur fick Cert!!! I dag har Effi och jag lekt och myst ute en del. När Lars kom hem vilade jag. Sen körde Oliver o jag och handlade. Blev nypotatis lax sparris mm i dag, ljuvligt gott. Nu o kväll blir det svensks jordgubbar med lite glass!!!!! Men kl nio kör jag till jobb, jobbar för en annan i dag så det är bara i natt och inte hela helgen tack och lov. Känner mig riktigt trött. Vilade ju innan men eftersom jag gick upp kvart över fem och började leka känner jag mig fortfarande inte helt redo för en natts jobb. Vi hoppas jordgubbar och lite glass hjälper ;) . I dag har Lars , värdens bästa Lars badat och fönat Tindra Jopplin och Harriet!! Skönt , så nu är dom rena och fina! Nähä nu har jag nog inte mer att säga i dag. Ni får ha en go och bra fredags kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0