Tack!

Tack så hjärtligt för kommentarerna! Det va roligt!! 4 är bättre än inga!!!
 
God Morgon!! 
Blir bara några snabba rader nu på morgonkvisten. Solen skiner här just nu och det gör en glad. Tänk om det kunde hålla i sig i helgen. Men tyvärr lovar dom väll inte riktigt så bra väder. Men dom har ju haft fel förr så vi hoppas det nu också.
 
I går fick vi gjort vad som var tänkt, Gäststugan städad och nybäddad. Trimmat vovvar, klipps gräs, handlat mm mm. Skönt!
I dag blir det små pyssel här inne, det vanliga ni vet. Senare ska vovvarna badas och fixas. Sen i eftermiddag/kväll kommer våra Vänner hit. Ska bli så trevligt.
Vi hade i alla fall väldigt kul förra året ;) !!!
 
Nähä nu ska jag snart väcka Linnea och Oliver. Å så vaknar nog Effi strax kan jag tro. Då blir det välling och lite soff mys.
 
 
Önskar er alla en trevlig Fredag och helg, vissa av er som läser träffar vi ju i Hasslarp!!
 
 Mitt hjärta Harriet!!


Kommentarer
Malin

Hej! Vi ses i helgen :) Jag brukar kika in här och läsa och titta på dina fina bilder, men jag är värdelös på att kommentera...
Kramar från Cockerbloggen

2013-05-24 @ 06:36:44
Ewa

God morgon ❤ ja vi får dansa "soldans" och hoppas hoppas😉

2013-05-24 @ 06:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0