Tuttchock !!

Vilken helg!!!!! Så otroligt trevlig och mysig!!!!
Är så glad att vi fått ha goa vänner hos oss hela helgen. Vi har pratat , skrattat och ätit. Å druckit något litet ;)
 
Resultaten vet ni nog redan från FB men lite bilder får jag väll bjuda på. När jag tittade på bilderna i går skrattade jag gott, här bjuds både Tutt chock och konstiga miner....men det bjuder vi på :)
Är otroligt glad och stolt över våra hundar! Och stolt över Effi som varit en solstråle hela helgen. Linnea och Oliver har varit fantastiska med sin syrra och hjälp oss så mycket!! Tack våra fina barn!!
 
Håll i er för här kommer det bilder.....
l
 
Det va fantastiskt att först på Lördagen uppleva att Albin blev BIM men när domaren på söndagen flyttade fram Hildur som nr 3 i bästa tik och jag anade att hon skulle få Certet ja jävlar vilken känsla. Det bubblade i hela kroppen och jag log nog med hela huvudet. Å sen kom tårarna.... Glädjetårar ända från hjärteroten!!! Min lilla Hildur och jag KLARADE DET!!!! Tack alla för grattis på platts , att höra applåder och få så många Grattis Kramar ja jisses det lever jag på länge!!!!!!!
 
I dag måndag har jag gått här och smajlat , städat tvättat och grejat. Men som sagt med ett leende på läpparna.
Nu ska jag snart ta ett skönt bad och förmodligen ligga och tänka på denna fantastiska helg. Så trevligt!!! Längtar redan till nästa Hasslarp och hoppas våra inneboende och Campare kommer igen <3 !
 
Vill så klart avsluta med att nämna att Dea och Albins valpar Ebbe och Edit var med. Dom är så söta , glada och trevliga!! Kul att se! Sanne Angsmo är så duktig med Edit och att se deras fina kontakt i ringen gör en glad!!
 
Nähä ni nu ska jag sluta för i dag! Ha en fin måndags kväll alla!
 
 
 


Kommentarer
Linda

Grattis till de fina resultaten! Vilken toppenhelg ni har haft :))
Kram

2013-05-27 @ 20:30:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0