1-0

Eller vad säger man? I morse när Lars kollade fällan under trappan så satt den jäklen där🐭! Hi hi nu kan inte just den göra mer skada, nu hoppas jag inte den har hela släkten med sig... 

Känner mig långt i från trygg men det va ändå skönt att tagit den!!

I går kväll körde Linnéa och jag till mor och fars hus. Vi tittade på tv lite och sen gick vi och la oss. Det va skönt. Sovit lite bättre i natt faktiskt. Välbehövligt, 
Är fortfarande snorig men känner mig ändå lite piggare i kroppen så i morgon kommet jag jobba min kväll. 

I kväll ska pågarna. Ja kanske Linnéa också det vet jag inte å titta på Rögle. Känns ingen höjdare att vara själv men jag måste ju skärpa mig . 

I dag blir det små pyssel här hemma. 
Skulle städa tvättstugan grundligt men just nu har jag ingen lust... Får väll se. 
Funderar på att trimma till Milton lite så han är fin när matte och husse hämtat honom på lördag. 

På fredag fm kommer en Albin valp hit för att bli trimmad. Alltid kul att se henne. 

Just nu börjar jag se fram i mot första advent, tycker det är mysigt. Å jag har köpt ett tvål som får fram då.... Ser ut som lera. Men det ska bli spännande att se om det luktar gott😊

Här kommer en bild på lilla Nypon💕



Å så en lite suddig bild på Lill hjärtat Hildur ❤

Stor Hjärtat ❤är ju så klart Harriet ❤min fina gumma som jag älskar så mycket att det gör ont!!

Just nu sittet Effi snuttan här i soffan och ser på barnprogram . Hon har så klart pysslat om valparna , diskat och grejat redan i dag. 

Nähä man borde väll ta tag i sig och göra någon nytta. 
Hoppas ni får en bra dag. 

Å tack kära Fannys matte för hjälpen i går😉vad skulle jag gjort utan dig ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0