Aj aj aj

Mitt huvud dunkar... Måste nog ta en tablett. Inte trevligt alls. 
Sitter här i soffan med en febrig och förkyld Effi i knäet. Hon somnade precis. Natten som gått hade varit jätte jobbig för henne sa Lars, själv sov jag hos mamma. Men det får jag inte i natt eftersom dom fått en smittsam bakterie i Indien.... Jag har ju varit där innan men jag får väll bli hemma. Vet inte hur det ska gå men det blir kanske några minuters sömn. 
I dag skulle vi lämnat Effi hos farmor och farfar för att handla julklappar . Men eftersom Effi är dålig fick jag köra själv. 
Började med Ikea och handlade på mig lite ljus. 
Sen in på Väla mm. Hatar att åka själv, så tråkigt. 
Men nu fick jag fixat några saker i alla fall, 
I morgon ska fönstrens putsas i alla fall på insidan så blir det kanske ute på torsdag, det betor på vädret. 
Nu vill jag sätta igång och få lite julfint . 

I eftermiddag va jag hos Fannys matte på en kopp kaffe , mysigt som vanligt. 
Nähä nu måste jag gå och leta upp en tablett innan huvudet går sönder. 

En liten fråga bara, vad gör du Fannys matte i morgon kväll? 



Kommentarer
Fm

Ska vi gå på bio??
Skickar strax ett mail till dej

Svar: Tänkte det😊! Om du vill o kan. Då kollar jag mailen👍
Susanna Rehn

2013-11-26 @ 21:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0