Blåser

Här blåser det ordentligt i dag, ingen bra dag för ute fönster puts så det får nog vänta. 
I dag har jag pratat med min vän Lotta , härligt!!! 
Sen har jag bäddat tvättat plockat och myst med valparna . Sitter nu i soffan med Harriet sim värmer mina fötter. Skönt. 
Ska väll strax ta ett tag med dammsugaren men fick pausa och blogga först. 
Skulle passar på att sova nu men känner inte för det, ska i väg innan ett så det får bli i eftermiddag i stället tror jag. 
Lars och Effi har kört på för att lämna jultidningarna lite här och där. 
Så det är bara jag och vovvarna hemma. 
I natt har jag sovit en liten smula bättre tror det betor på det te jag drack i går. 😉! Så tack så mycket. 
I går kväll o i morse när det var mörkt var det så fint med stjärnorna som lös i fönstren . Det piffar upp bra i detta mörker. 

Har även fuskat och tagit in granen
Nä då vi ska självklart ha en stor gran närmare jul. Effi längtar så så jag tyckte det va kul med en liten så länge . Det tyckte Effi om. Hon pratar så mycket om tomten lila dockvagn docka och snö nu. Tänk vad lycklig hon ska bli på julafton 😊! 
I natt är det ju jobb för mig , spännande att höra snacket... Vi ska börja på nytt schema och jag undrar så om det bara är jag som är så missnöjd . Kan knappt tänka på det utan att gråta. Ingen tid för återhämtning konstiga tider mm. 

Nä nu har jag nog inte mycket mer att säga, avslutar med två bilder på Nypon ❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0