Det gick inget vidare

Vilken natt, fy farao ! Det gick inte att sova. Kan inte varit många minuter jag slumrat . 
Så jobbigt. Måtte jag kunna sova i natt annars kommer det bli en mycket svår natt på jobb. 

I går när bi städade sovrummet passade vi på att sätta upp våra vägg ord, blev fint men bilden är inte så bra. 

Nu har dom stora barnen kommit i väg till skolan, hundarna fått mat och blivit rastade. Dom sover gott här nu i soffan. Även valparna sover. Här en bild på Nypon. 

Vi har även fått rensat i mössor vantar mm. Så nu är den lådan i ordning. 

Vad som händer mer i dag vet jag inte riktigt. Ska ju försöka sova så småningom om men inte just nu. Ska klippa klor och tassar på valparna nu tänkte jag. Sen får det bli lite stå träning. 
 
Sen får vi se vad vi hittar på. Vad ska ni göra i dag? 
❤❤❤❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0